Monitoring predizborne kampanje za lokalne izbore 2016.

lokalni-izbori-2016-01Centar za izborne studije (CIS) je započeo implementaciju projekta „Monitoring predizborne kampanje za lokalne izbore 2016. u Bosni i Hercegovini“. Cilj projekta je detaljna analiza glasačkih navika građana i građanki u Bosni i Hercegovini i praćenje medijskog predstavljanja odabranih političkih subjekata kroz odabrane bh. medije. Kroz analizu predizborne kampanje, CIS će pokušati skrenuti pažnju građana i građanki na važnost glasanja na osnovu toga koliko se koji politički subjekt i stranka zaista bave stvarnim problemima u lokalnim zajednicama. Također kroz istraživačke studije i sprovođenje ankete javnog mnijenja, CIS će kroz ovaj projekat utvrditi stavove građana i građanki BiH o izborima i aktuelnim problemima u društvu, kao i prioritetima koje, kako političke stranke, tako i građani/ke daju pojedinim pitanjima. Sve ove aktivnosti će zajedno doprinijeti pripremi sveobuhvatnog finalnog istraživanja koje će u post-izbornom periodu detaljno analizirati predizbornu kampanju, ali i dati preporuke za unapređenje samog izbornog procesa. Projekat implementira stručni tim koji je i tokom prethodnih izbornih ciklusa radio na medijskom monitoringu predizborne kampanje.

Analiza “Masovni odlazak mladih iz BiH: Potraga za poslom ili bijeg od stvarnosti”

Analiza „Masovni odlazak mladih iz BiH: potraga za poslom ili bijeg od stvarnosti?“ je nastala saradnjom Centra za...

CISBIH

Leadership Academy for Development 2017.

U Sarajevu je od 3. do 7. jula u organizaciji Centra za izborne studije, UG „Zašto ne?“ i Transparency International BiH, a u saradnji sa Fakultetom političkih nauka Univerziteta u Sarajevu i Centra...

CISBIH

Učešće politički angažiranih žena u predizbornoj kampanji za lokalne izbore 2016.

Centar za izborne studije (CIS) je u saradnji sa Westminster fondacijom za demokratiju (WFD) pripremio analizu o učeščću politički angažiranih žena u predizbornoj kampanji za lokalne izbore 2016....

CISBiH