Početak medijskog monitoringa predizborne kampanje

izbori-lokalniU periodu trajanja predizborne kampanje, od 2. septembra do 01. oktobra 2016. godine, Centar za izborne studije (CIS) će pratiti 13 odabranih političkih stranaka (DF, DNS, HDZ BiH, HDZ 1990, NDP, NS, PDP, SBB BiH, SDA, SDP BiH, SDS, SNSD i SP) kroz šest dnevnih novina (Dnevni avaz, Dnevni list, Glas Srpske, Nezavisne novine, Oslobođenje, Večernji list), sedam televizijskih stanica (ATV, BHT, FTV, Hayat TV, KISS TV, N1, RTRS), tri Internet portala (Bljesak info, Buka, Klix), dvije novinske agencije (FENA i SRNA), te kroz portale navedenih političkih stranaka, a na osnovu osam tematskih oblasti identificiranih kao prioriteti lokalnih zajednica u Bosni i Hercegovini (Transparentnost i borba protiv korupcije; Politike zapošljavanja; Mladi i obrazovanje; Socijalna politika i borba protiv siromaštva; Zaštita okoliša; Zdravstvo; Razvoj lokalnih zajednica i Unapređenje lokalne samouprave). Izjave stranaka i kandidata/kinja će svakodnevno biti evidentirane, analizirane i svrstane unutar sljedećih kategorija: Nerelevantne teme (isprazna retorika koja ne ide u korist građanima/kama) i Relevantne teme (bez navođenje konkretnih mjera), a unutar relevantnih tema Konkretne mjere (izjave u kojima je ponuđeno obrazloženje sa mjerljivim indikatorima uspjeha), dok jedino stranke koje istovremeno imaju i konkretne i relevantne izjave su one koje nude prava rješenja za lokalne zajednice.

Osnovni cilj ovog projekta je da podstakne političare i političke stranke da fokusiraju svoje kampanje na sprecifične potrebe lokalnih zajednica. Ovo će omogućiti građanima/kama da, u periodu nakon izbora, utvrde koliko su politički subjekti kojima su dali svoj glas zaista ostvarili svoja obećanja. Istovremeno, cilj projekta je da informira i educira glasače i glasačice o tome koliko je važno glasati za konkretna rješenja, a ne za isprazna obećanja. Budući da se ovaj projekat implementira još od 2006. godine i da je ovo već treći ciklus lokalnih izbora u BiH koji prati ovaj projektni tim, prilikom prezentiranja preliminarnih i finalnih rezultata monitoringa, bit će moguća i komparativna analiza sa predizbornom kampanjom prethodnih ciklusa lokalnih izbora u BiH.

Više o projektu i o metodologiji možete saznati ovdje.

CIS predstavio rezultate medijskog monitoringa predizborne kampanje za opće izbore 2018. u BiH

Centar za izborne studije (CIS) je u periodu trajanja predizborne kampanje, od 7. septembra do 5. oktobra 2018. godine...

CISBIH

Monitoring predizborne kampanje za opće izbore 2018. u Bosni i Hercegovini

Centar za izborne studije (CIS) će i ovaj izborni ciklus u Bosni i Hercegovini sprovoditi medijski monitoring predizborne kampanje, u trajanju od 7. septembra kada zvanično počinje kampanja pa sve do...

CISBIH

Iskustva i preporuke NVO sektora za unaprijeđenje kvalitete izbornog procesa u BiH

Publikacija „Iskustva i preporuke NVO sektora za unaprijeđenje kvalitete izbornog procesa u Bosni i Hercegovini“ je nastala kao rezultat konferencije “Jačanje uloge NVO sektora u izbornom procesu u...

CISBIH