Analiza medijskog monitoringa predizborne kampanje za lokalne izbore 2016 u BiH

analiza2Centar za izborne studije (CIS) je tokom novembra objavio analizu medijskog monitoringa predizborne kampanje za lokalne izbore 2016. u Bosni i Hercegovini, zajedno sa preporukama i zaključcima za unaprjeđenje izbornog procesa u BiH, usmjerenim kako donosiocima odluka, tako i političkim subjektima koji učestvuju u kampanji. Ovaj monitoring je sproveden u mjesecu predizborne kampanje, sa ciljem da analizira koliko se izjave političkih subjekata tiču tema važnih za lokalne zajednice, a koliko se bave ispraznom retorikom. Monitoring je obuhvatio 13 političkih stranaka koji su svakodnevno praćeni kroz 18 medija i portale stranaka. Kompletnu analizu i preporuke monitoringa možete pročitati ovdje.

Monitoring predizborne kampanje za opće izbore 2018. u Bosni i Hercegovini

Centar za izborne studije (CIS) će i ovaj izborni ciklus u Bosni i Hercegovini sprovoditi medijski monitoring...

CISBIH

Analiza “Masovni odlazak mladih iz BiH: Potraga za poslom ili bijeg od stvarnosti”

Analiza „Masovni odlazak mladih iz BiH: potraga za poslom ili bijeg od stvarnosti?“ je nastala saradnjom Centra za izborne studije (CIS) i Fondacije „Heinrich Bӧll“ u cilju aktualiziranja i...

CISBIH

Call for Participants for Leadership Academy for Development “THE ROLE OF PUBLIC POLICY IN PRIVATE SECTOR DEVELOPMENT“

The Leadership Academy for Development (LAD) is an executive-level training program that trains government officials and business sector leaders from developing countries to help the private sector...

CISBIH