Analiza medijskog monitoringa predizborne kampanje za lokalne izbore 2016 u BiH

analiza2Centar za izborne studije (CIS) je tokom novembra objavio analizu medijskog monitoringa predizborne kampanje za lokalne izbore 2016. u Bosni i Hercegovini, zajedno sa preporukama i zaključcima za unaprjeđenje izbornog procesa u BiH, usmjerenim kako donosiocima odluka, tako i političkim subjektima koji učestvuju u kampanji. Ovaj monitoring je sproveden u mjesecu predizborne kampanje, sa ciljem da analizira koliko se izjave političkih subjekata tiču tema važnih za lokalne zajednice, a koliko se bave ispraznom retorikom. Monitoring je obuhvatio 13 političkih stranaka koji su svakodnevno praćeni kroz 18 medija i portale stranaka. Kompletnu analizu i preporuke monitoringa možete pročitati ovdje.

CIS predstavio rezultate medijskog monitoringa predizborne kampanje za opće izbore 2018. u BiH

Centar za izborne studije (CIS) je u periodu trajanja predizborne kampanje, od 7. septembra do 5. oktobra 2018. godine...

CISBIH

Monitoring predizborne kampanje za opće izbore 2018. u Bosni i Hercegovini

Centar za izborne studije (CIS) će i ovaj izborni ciklus u Bosni i Hercegovini sprovoditi medijski monitoring predizborne kampanje, u trajanju od 7. septembra kada zvanično počinje kampanja pa sve do...

CISBIH

Iskustva i preporuke NVO sektora za unaprijeđenje kvalitete izbornog procesa u BiH

Publikacija „Iskustva i preporuke NVO sektora za unaprijeđenje kvalitete izbornog procesa u Bosni i Hercegovini“ je nastala kao rezultat konferencije “Jačanje uloge NVO sektora u izbornom procesu u...

CISBIH