Monitoring predizborne kampanje za opće izbore 2018. u Bosni i Hercegovini

Centar za izborne studije (CIS) će i ovaj izborni ciklus u Bosni i Hercegovini sprovoditi medijski monitoring predizborne kampanje, u trajanju od 7. septembra kada zvanično počinje kampanja pa sve do 5. oktobra kada počinje predzborna šutnja. Tim povodom CIS je održao i press konferenciju na kojoj je predstavio metodologiju, medije i političke stranke koje će biti obuhvaćene monitoringom.

Osnovni cilj monitoringa je utvrditi koliko se politički subjekti u svojim javnim istupima zapravo bave stvarnim problemima i potrebama građana i građanki BiH, a koliko ispraznim obećanjima. Kroz ovakvu vrstu monitoringa predizborne kampanje cilj je podstaći političke stranke da svoje kampanje usmjere na stvarne potrebe svojih glasača i glasačica. Kroz detaljnu analizu medijskog predstavljanja predizborne kampanje, cilj je omogućiti građanima i građankama da nakon izbora mogu ocijeniti koliko su politički subjekti dobro ili loše djelovali, na osnovu svojih obećanja, kao i informirati građane/ke o važnosti glasanja za određene konkretne ciljeve, a ne za prazna predizborna obećanja.

U ovom periodu, CIS će svakodnevno pratiti 14 stranaka (DF, DNS, DNZ, HDZ, HDZ 1990, NDP, NS, PDP, SBB, SDA, SDP BiH, SDS, SNSD i SP) kroz šest dnevnih novina (Oslobođenje, Dnevni avaz, Nezavisne novine, Euroblic, Večernji list i Dnevni list), pet TV stanica (BHT, BN, FTV, Hayat TV i RTRS), tri internet portala (Bljesak info, Buka Magazin i Klix.ba), dvije novinske agencije (FENA i SRNA) i Internet stranice odabranih stranaka, a na osnovu 7 tematskih oblasti koje su identificirane kao najaktuelnije za opće izbore 2018. Ove oblasti su: ekonomija; socijalne politike i borba protiv siromaštva; zdravstvo; obrazovanje i mladi; korupcija; sigurnost; i EU integracije i NATO, a odabrane su na osnovu onoga što su same političke stranke istakle u svojim najavama kampanje i koje su građani/ke identificirali kao najvažnije kroz najrelevantnija nedavno sprovedena istraživanja javnog mnijenja.

CIS predstavio rezultate medijskog monitoringa predizborne kampanje za opće izbore 2018. u BiH

Centar za izborne studije (CIS) je u periodu trajanja predizborne kampanje, od 7. septembra do 5. oktobra 2018. godine...

CISBIH

Analiza “Masovni odlazak mladih iz BiH: Potraga za poslom ili bijeg od stvarnosti”

Analiza „Masovni odlazak mladih iz BiH: potraga za poslom ili bijeg od stvarnosti?“ je nastala saradnjom Centra za izborne studije (CIS) i Fondacije „Heinrich Bӧll“ u cilju aktualiziranja i...

CISBIH

Call for Participants for Leadership Academy for Development “THE ROLE OF PUBLIC POLICY IN PRIVATE SECTOR DEVELOPMENT“

The Leadership Academy for Development (LAD) is an executive-level training program that trains government officials and business sector leaders from developing countries to help the private sector...

CISBIH